قالب های فارسی وردپرس 29

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 29

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آیا فلش مموری خوب باید نازک و کوچک باشد؟

فلش مموری های کوچک و نازک همیشه بهترین فلش مموری نیستند. شما باید سعی کنید بین اندازه، سرعت و طاقت عملیاتی توازن برپایی کنید. صحیح است که پیکان مموری های حقیر قابل حمل تر هستند ولی اگر اندازه آن خیلی حقیر باشد در کیفیت قطعات باره کاربرد کارایی می گذارد. قطعات بهتر معمولا به فضای فیزیکی اکثریت احتیاج دارند. در سالهای بازپسین ما گواه درایوهای نازک و کوچکی هستیم اما اگر می خواهید یک فلش مموری تبلیغاتی  نیرومند را داشته باشید ممکن است به پیکان مموری بزرگواری دربایستن داشته باشید.


فلش مموری خوب


بهترین فلش مموری دارای چند سیکل نگارش باید باشد؟

به طور میانگین در پیکان مموری ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰ سیکل می طاقت نوشت. احتمالاً دیدن این ارقام باعث هراس-ترس-بیم شما شود ولی این سیکل زیاد زیادی است. شما احتمالا هنگام وصل کردن و متمایز کردن پیکان مموری به آن گزند می رسانید. فلش مموری هایی که حائز ۳۰۰۰ سیکل نوشتن هستند بیش از ۴ سنه عمر می کنند و این در حالی است که شما در روز ۲ بار از پیکان مموری استفاده می کنید. ۱۰ علت شغل نکردن و دلایل سوختن فلش مموری را رسیدگی بفرمایید.


بهترین فلش مموری حائز چند سیکل نوشتن باید باشد؟


بهترین مارک پیکان مموری OTG

کاربران اندروید همیشه کوشش می کنند پیکان مموری هایی را خریداری کنند که هم پورت USB معمولی و هم پورت MicroUSB داشته باشند (مانند Kingston Micro Duo). شما باید ببرسی کنید که آیا گوشی اندروید شما از USB OTG پشتیبانی می کند یا نه و ابتدایی ترین شیوه برای فهمیدن این سوژه خواندن جعبه تلفن یا مشخصات تلفن در سایت سزنده یا جستجو در گوگل است. اگر دستگاه شما از USB OTG پشتیبانی نمی کند پس خرید یک پیکان مموری که حائز پورت MicroUSB است بی فایده است.


بهترین مارک فلش مموری OTG 


بهترین پیکان مموری های ایمن

فلش مموری های خاصی برای کاربرانی که می خواهند از اطلاعات شخصی خویش محافظت کنند طراحی شده است. این پیکان مموری ها در مقابل آسیب های فیزیکی محافظت شده هستند همانند هنگامیکه شما پیکان را در جیب شلوار خویش قرار می دهید و روی آن می نشینید. فلش مموری های ایمن شما را در روبرو هکر ها و یا سارقان اطلاعات محافظت می کند. اگر اطلاعات شما بسیار دلنازک است و باید رمزگذاری شود پس فلش مموری هایی همانند IronKey  یا Aegis Key Security را که دارای یک پد برای ورود پین است خریداری کنید. LOK-IT، پیکان درایو یا گاو صندوقی امن برای اندوخته اطلاعات شما!


بهترین فلش مموری های ایمن


شکل و شمایل فلش مموری ها در بازار

امروزه پیکان مموری ها با شکل و شمایل متفاوتی عرضه می شوند. شما می توانید یک استایل شکیل یا خنده دار و یا شگفت را برای خویش گزینش کنید لغایت راحتتر بتوانید فلش مموری خویش را از بین پیکان مموری های اعضای خانواده تان جدا کنید. در اینجا برای گزینش بهترین مارک فلش مموری سلیقه شماست که حرف اول را می زند.

کینگستون از هاب جدید با قابلیت همزمان شارژ لپ‌تاپ و استفاده‌ از پورت‌های متنوع، رونمایی کرد

طراحی زیبا و باریک مک‌بوک‌های اپل باعث شد فضای چندانی برای تعبیه‌ی پورت‌های دیگر مانند درگاه کارت‌ حافظه‌ی SD، یو‌اس‌بی نوع A و HDMI نباشد. البته این موضوع به سادگی و توسط تبدیل و دانگل‌های مختلف قابل حل است؛ اما در برخی شرایط خاص مانند شارژ همزمان لپ‌تاپ و اتصال آن به تلویزیون، مشکلات زیادی برای کاربران رخ می‌دهد. 

هاب کینگستون Nucleum

امروز کینگستون برای حل این مشکل از هاب جدید خود را با نام Nucleum رونمایی کرد که با اتصال آن به درگاه USB نوع C، هفت پورت مختلف در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این هاب از دو پورت USB نوع C، یکی برای انتقال اطلاعات و دیگری برای شارژ دستگاه، HDMI، درگاه‌های SD و میکرو SD در کنار دو پورت USB نوع A بهره می‌برد. 

با توجه به بازار هدف تولید هاب Nucleum (کاربران مک‌بوک‌های اپل)، کینگستون از رنگ‌آمیزی نقره‌ای برای افزایش شباهت آن به محصولات کامپیوتری اپل کمک گرفته است. در صورتی که مالک یکی از مک‌بوک‌های جدید اپل هستید و همواره با مشکل پورت دست و پنجه نرم می‌کنید، هاب جدید ۸۰ دلاری کینگستون توانایی حل این دسته از مشکلات را دارد.

اولین شارژر بی سیم Qi با پشتیبانی از لایتنینگ معرفی شد

تولید شارژرهای بی‌سیم اصلی‌ترین زمینه‌ی فعالیت شرکت LXORY محسوب نمی‌شود؛ با این حال این شرکت اولین شارژر بی‌سیم مجهز به درگاه ورودی لایتنینگ را عرضه کرده است. شارژرهای بی‌سیم دیگر موجود در بازار از درگاه‌ی میکرو یو‌اس‌بی، یو‌اس‌بی نوع C یا درگاه اختصاصی خود برای اتصال به منبع برق استفاده می‌کنند. این محصول جدید که «LXORY Dual Wireless Charging Pad» نام دارد، از اتصال‌دهنده‌ی اختصاصی لایتنینگ اپلپ نیز به‌عنوان ورودی استفاده می‌کند. مجهز شدن این شارژر به چنین قابلیتی، به این معنی است که دارندگان آیفون‌های اپل نیازی به خرید کابل جدید میکرو یو‌اس‌بی برای اتصال پد شارژ خود به منبع برق نیستند.

lxory wireless charger

پد شارژ LXORY در کنار ورودی لایتنینگ از دو ورودی MicroUSB و USB-C نیز پشتیبانی می‌کند و این به معنی پشتیبانی ساده‌تر از طیف وسیع‌تری از کاربران است. این پد شارژ جدید در کنار شارژ بی‌سیم دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از Qi، یک خروجی USB-A نیز برای شارژ کردن از طریق کابل در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

lxory wireless charger

البته پد شارژ جدید LXORY خالی از مشکل  نیست. اولین نکته‌ای که پس از خرید این پد شارژ توجه شما را به خود جلب می‌کند، همراه نداشتن آداپتور دیواری برای اتصال به پد است. دومین مشکل این پد، خروجی پنج واتی هر کدام از پدهای شارژ است؛ این محدودیت به آن معنا است که کاربر قادر به استفاده از شارژ بی‌سیم سریع سامسونگ و اپل نخواهد بود؛ زیرا این کار نیازمند توان خروجی ۷.۵ و ۹ واتی است. نکته‌ی منفی دیگر این پد شارژ، فقدان تأییدیه‌ی MFI اپل است که کیفیت این محصول را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

lxory wireless charger

پد شارژ دوگانه‌ی LXORY با قیمت حدودی ۲۸ دلار هم‌ اکنون در اختیار علاقه‌مندان است. این قیمت برای یک پد دوگانه با چنین درگاه‌هایی مناسب به نظر می‌رسد؛ البته در صورتی که کاربر با سرعت پایین‌تر شارژ آن نسبت به نمونه‌های رسمی کنار بیاید.

اپل نسل‌های بعدی ایرپاد را مقاوم در برابر آب و با قابلیت Hey Siri عرضه می‌کند


اپل نسل‌های بعدی ایرپاد را مقاوم در برابر آب و با قابلیت Hey Siri عرضه می‌کند

ایرپادهای اپل در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به قابلیت‌های دستیار صوتی سیری و مقاومت در برابر آب مجهز خواهند شد.

احتمالا ایرپادهای اپل در سال آینده به‌روزرسانی‌های جالب توجهی را دریافت خواهند کرد که حاصل آن‌ها، انتقال چند ویژگی محبوب گوشی‌های هوشمند این شرکت به ایربادهای بی‌سیم است.

گزارش اخیر بلومبرگ حکایت از آن دارد که ایرپادهای مدل ۲۰۱۸ به قابلیت دستیار صوتی سیری مجهز خواهند شد. در ایرپادهای فعلی برای دسترسی به سیری، باید روی یکی از ایرپاد‌ها دو بار ضربه زد. در حال حاضر دستور صوتی «Hey, Siri» تنها در اختیار کاربران آیفون و اسپیکر هوشمند جدید اپل موسوم به هوم‌پاد قرار دارد.

در حالی که هیچ زمان‌بندی مشخصی برای عرضه‌ی مدل‌های جدید ایرپاد تعیین نشده است؛ شایعات حاکی از آن هستند که این به‌روز‌رسانی احتمالا در اواخر نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ صورت بگیرد.

همچنین به گفته‌ی منابع بلومبرگ، احتمالا ایرپادها در سال ۲۰۱۹ به قابلیت مقاومت در برابر آب در عمق یک فوت (۳۰ سانتی‌متری) برای پنج دقیقه مجهز خواهند بود. این ویژگی می‌تواند ایربادها را از عواملی همچون تعریق و بارندگی مصون دارد و چنانچه به‌صورت اتفاقی در آب افتادند، بتوان به‌سرعت آن‌ها را بازیابی کرد. با این حال باید توجه داشت که امکان شنا کردن همراه با این ایرپادها وجود نخواهد داشت.

علاوه‌بر مقاومت محدودی که این ایرپادها در برابر آب دارند، به‌طور کلی کاربران باید از به کار بردن آن در اطراف آب، بسیار محتاط عمل کنند. در مقایسه با ایرپادهای آینده، مدل‌های آیفون ۸ وآیفون ۱۰ در عمق یک متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام می‌آورند.

به عقیده کارشناسان، ایرپادها از محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل هستند و در سال ۲۰۱۸ شاهد دو برابر شدن میزان تقاضای آن نسبت به سال ۲۰۱۷ خواهیم بود.

ایرپاور اپل ماه مارس به بازار عرضه می‌شود

ایرپاور (AirPower)، پد شارژ بی‌سیم اپل است. سطح بیضی شکل محصول به اندازه کافی بزرگ است و می‌تواند آیفون ۱۰، آیفون ۸ و ۸ پلاس را به همراه اپل واچ شارژ کند. این پد می‌تواند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

ایرپاور با هدفون ایرپاد نیز کار می‌کند؛ البته اگر جعبه‌ی جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم را خریداری کنید. به احتمال زیاد جعبه‌های جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم به طور همزمان با ایرپاور عرضه می‌شوند؛ هر چند در گزارش مک‌اوتاکارا به این موضوع اشاره‌ای نشده است.

مک‌اوتاکارا تاریخ خاصی برای عرضه ایرپاور اعلام نکرده است؛ اما در گزارش خود ذکر می‌کند که ایرپاور اپل در ماه مارس به بازار عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که این پد بی‌سیم از طریق فروشگاه اپل و فروشگاه‌های شخص ثالث مانند بست‌بای در دسترس قرار بگیرد.

هنوز جزئیاتی در مورد قیمت محصول در دسترس نیست. یک خرده فروشی لهستانی سال گذشته، پیش‌بینی کرده بود که قیمت ایرپاور ۱۹۹ دلار خواهد بود؛ اما بعید به نظر می‌رسد که یک فروشگاه مستقل بتواند به یکی از محصولات آینده اپل دسترسی پیدا کند و اطلاعاتی از آن به دست بیاورد.