قالب های فارسی وردپرس 29

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 29

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اجاره ماشین عروس در تهران

خیلی از زوجین تهرانی میخواهند که یک مراسم شیک برای عروسی خودشان بگیرند اما این مراسم هزینه های بسیار بالایی دارد یکی از این هزینه ها اجاره ماشین عروس میباشد در این رابطه زوجین سعی میکنند تا جایی که امکان دارد هزینه های خود را پایین بیاورند و بتوانند تمام تشریفات را با کمترین هزینه انجام دهند اما در قسمت اجاره اتومبیل همراه با راننده و بدون راننده مجموعه کاسپین رنت در تلاش است تا همواره بتواند با قیمت های مناسب به زوجین عزیز خدمت رسانی کند و در ایجاد شبی رویایی به شما زوجین عزیز کمک کند هدف ما رضایت مندی شما عزیزان از مجموعه کاسپین میباشد .


اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس بدون چک

اجاره ماشین عروس بدون چک شرایط خاصی دارد و اگر بقیه مدارک شما کامل باشد میتوانید این کار را انجام دهید 

اگر شما میخواهید برای اجاره ماشین بدون چک اقدام نمایید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با بازگو کردن شرایط خودتان راهنمایی های لازم را جهت اجاره اتومبیل بدون چک اقدام نمایید .


 


نحوه خدمات بیمه ماشین عروس

اگر شما ماشین عروس با راننده را اجاره کنید تمامی مسئولیت های بیمه آن و هرگونه حوادث بر عهده شرکت اجاره دهنده خودرو است اما در کرایه ماشین عروس در تهران بدون راننده شرایط بیمه متفاوت است در این حالت تمام مسئولیت بیمه خودرو بر عهده فرد اجاره کننده است پس فرد اجاره کننده باید دارای گواهینامه راهنمایی و رانندگی باشد و یا اگر اتومبیل را در اختیار فرد دیگری نیز میگذارد باید دقت گند که فرد دارای گواهینامه راهنمایی و رانندگی باشد تنها در صروت داشتن این شرط ها است که بیمه به فرد اجاره کننده تعلق میگیرد.


کابل تبدیل USB به microUSB شیائومی طول 1 متر

کابل «شیائومی» دارای کانکتور ورودی microUSB بوده و با انواع گوشی‌های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های مجهز به این درگاه سازگار است. این مدل از کابل شیائومی، 100 سانتی‌متر طول دارد و امکان شارژ سریع را فراهم می‌سازد. این کابل از گره‌خوردن و درهم‌پیچیدن کابل جلوگیری می‌کند. کابل تبدیل USB به microUSB شیائومی علاو‌بر شارژ، قابلیت انتقال اطلاعات با شدت جریان خروجی 2آمپری هم دارد. بنابراین این کابل یک انتخاب مناسب برای افرادی است که قصد دارند باتری دستگاه‌های خود را با سرعت بیشتری شارژ کنند. برای انتقال اطلاعات با استفاده از آن، کافی است کانکتور microUSB کابل را به گوشی موبایل یا تبلتان وصل کنید، سپس کانکتور USB را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود متصل کرده و ارتباط را برقرار سازید. در این شرایط امکان انتقال یا به اشتراک گذاشتن فایل‌های صوتی و تصویری را میان دستگاه و لپ‌تاپ یا کامپیوتر خواهید داشت.


منبع:

جامع ترین راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی است. استفاده از پاور بانک های تبلیغاتی نیاز شما به شناخت بازار هدف را نیز رفع میکند؛ پاور بانک وسیله ای است که تقریبا برای تمام اقشار جامعه که تمام یا بخشی از آنها بازار هدف شما هستند، سودمند است. پاور بانک ها از آن دسته وسایلی هستند که به دلیل تنوع می توانند گزینه خوبی برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی باشند. شما میتوانید وابسته به بودجه خود انواع مختلفی از پاور بانک تبلیغاتی را تهیه کنید و به مشتریان احتمالی خود هدیه دهید.

تبلیغات امروزه بسیار گسترده شده اند و انواع مختلفی دارند. بهترین تبلیغات بهترین تأثیرگذاری را نیز خواهند داشت. ترکیب هدیه با تبلیغ ایده ای است که توسط برندها و کمپانی های مطرح انجام می شود تا خود را به مشتریان احتمالی معرفی کنند و از ترفندهای روانشناختی و تبلیغاتی برای جذب مشتریان استفاده می کنند. اگر تنها بخشی از افراد جامعه می توانند از محصول شما استفاده کنند و قصد دارید هدیه تبلیغاتی به تعداد نه چندان زیاد ارائه دهید، پاور بانک تبلیغاتی یکی از بهترین پیشنهادها برای شماست. چون بسیار کاربردی است و همچنین همیشه در مقابل چشمان مشتری احتمالی شما قرار دارد و نام برند شما را برای آنها تکرار می کند.

همچنین افراد وقتی از کسی هدیه ای دریافت می کنند، حس خوبی خواهند داشت و به احتمال زیاد به هنگام نیاز برای خرید به کسی مراجعه می کنند که حال خوبی برای آنها به ارمغان آورده است. آنها در ابتدا تصمیم خود را می گیرند از چه کسی خرید کنند، اما برای خرید پرس و جو می کنند تا بهترین برند برای خرید را انتخاب کنند. تبلیغات و هدایای تبلیغاتی این وظیفه را بر عهده دارد که برند شما را به افراد معرفی کنند و به آنها بگویند که با خرید از شما به نتیجه دلخواه خود خواهد رسید. هدایای تبلیغاتی ارزش مشتریان احتمالی برای شما را به آنها نشان می دهد.


چطور یک پاور بانک تبلیغاتی ارزان بخریم؟



برای اینکه پاور بانک تبلیغاتی به افراد هدیه دهید، لازم نیست حتما از بهترین نوع پاور بانک موجود در بازار استفاده کنید. تنها کافی است از یک پاور بانک تبلیغاتی خوب استفاده کنید که بتواند در مواقع اضطراری به افراد کمک کند. به همین دلیل است که شما می توانید پاور بانک تبلیغاتی را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

از آنجایی که صنعت باتری به اندازه سایر قطعات موبایل پیشرفت نکرده است، زود به پایان رسیدن شارژ موبایل معضلی برای افراد جامعه شده است و ارائه پاور بانک تبلیغاتی به عنوان هدیه به افراد با استقبال بی اندازه ای مواجه می شود. اما چگونه باید یک پاور بانک تبلیغاتی خوب با کمترین هزینه تهیه کرد؟

پاور بانک ها انواع مختلفی دارند که این موضوع باعث می شود دست شما در انتخاب باز باشد و بتوانید متناسب با بودجه و کاربری دلخواه خود پاور بانک تبلیغاتی مورد نظرتان را تهیه کنید.

پاور بانک های معمولی سایزها و ظرفیت های متنوعی دارند. این پاور بانک ها بیشتر از دو نوع دیگر مورد استفاده قرار می-گیرند و قابلیت استفاده برای شارژ انواع دستگاه های الکترونیکی را دارند. نوع دوم پاور بانک پاور بانک های خورشیدی هستند که می توانند تا زمانی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند، باتری داخل خود را شارژ کنند. نقطه ضعف این نوع پاور بانک ها سرعت پایین شارژ آن هاست و به همین دلیل خیلی مورد استقبال افراد واقع نشد. نوع دیگری از پاور بانک وجود دارد که به شکل قاب موبایل است؛ این نوع پاور بانک ها معمولا ظرفیت کمی دارند و برای تعداد محدودی از مدل های گوشی عرضه شده اند.

با توجه به توضیحات ارائه شده شما می توانید متناسب با بودجه خود مارک و ظرفیت پاور بانک تبلیغاتی مورد نظر خود را تغییر دهید.


کدام پاور بانک ها مناسب شارژ گوشی و شارژ لپ تاپ هستند؟

پاور بانک شارژ گوشی و لپ تاپ


همانطور که در قسمت قبلی گفتیم، پاور بانک های معمولی می-توانند برای شارژ تمام دستگاه ها مورد استفاده قرار بگیرند. البته پاور بانک های خورشیدی نیز این قابلیت را دارند، اما به دلیل سرعت بسیار پایین آن ها مورد استفاده قرار نمی گیرند.

پاور بانک ها معمولا برای شارژ تلفن همراهمورد استفاده قرار میگیرند و اگر قصد داشته باشید که پاور بانک تبلیغاتی که ارائه می دهید قابلیت شارژ لپ تاپ را نیز داشته باشد باید ظرفیت های بالاتر را انتخاب کنید. پاور بانک های مناسب برای نوت بوک و لپ تاپ کمی بعد از پاور بانک تلفن همراه به بازار عرضه شدند و امروزه به حدی پیشرفت کرده اند که به راحتی می توانند لپ تاپ را یکبار یا بیشتر شارژ کنند.

اگر قصد دارید به عنوان هدیه تبلیغاتی از پاور بانک ها استفاده کنید، برای شما یک پیشنهاد داریم. مشتریان احتمالی خود را در گروه های مختلف دسته بندی کنید. سپس درجه اهمیت هر گروه را مشخص کنید. برای مثال اگر افراد شاغل در یک کمپانی جزو مشتریان احتمالی شما هستند، امتیاز مدیران ارشد مجموعه نسبت به کارمندان آنها بیشتر خواهد بود. حال می-توانید مدل های مختلف پاور بانک با ظرفیت های مختلف را برای آنها سفارش دهید. می توانید برای مدیران ارشد پاور بانک تبلیغاتی با قابلیت شارژ لپ تاپ هدیه بدهید و برای کارمندان معمولی مجموعه پاور بانک تبلیغاتی برای شارژ تلفن همراه در نظر بگیرید.


معروف ترین مدل های پاور بانک

معروف ترین مدل های پاور بانک


خرید پاور بانک تبلیغاتی با کیفیت لزوما به معنای صرف هزینه زیاد نیست. اگر شما با ویژگی های یک پاور بانک خوب آشنا باشید، می توانید با صرف کمترین هزینه بهترین پاور بانک تبلیغاتی را تهیه کنید. اولین ویژگی که باید در مورد یک پاور بانک در نظر گرفته شود، ظرفیت آن است. ظرفیت چیزی است که تعیین می کند یک پاور بانک چند بار می تواند تلفن همراه یا لپ تاپ شما را شارژ کند. پس از آن اندازه پاور بانک و قابل حمل بودن آن حائز اهمیت است.برخی از پاور بانک ها هستند که در کنار پاور بانک شامل وسایل دیگری مانند چراغ قوه نیز می-شوند. عمدتا این وسیله مورد استقبال قرار نمی گیرد چون حمل و نقل آن سخت است و حجم زیادی از کیف را اشغال می کند. تعداد پورت ها و جریان ورودی از پاور بانک در درجه بعدی اهمیت قرار دارد. معمولا پاور بانک های جدید دارای کابل USB نیز هستند. بهترین نوع کبل برای پاور بانک ها کابل های کوتاه هستند که جریان را سریع تر به باتری انتقال دهند. برخی از پاور بانک ها دارای درگاه لایتنینگ نیز هستند که قیمت آن ها بیشتر از سایر پاور بانک ها است. خرید پاور بانک تبلیغاتی با کیفیت لزوما به معنای صرف هزینه زیاد نیست. اگر شما با ویژگی های یک پاور بانک خوب آشنا باشید، می توانید با صرف کم ترین هزینه بهترین پاور بانک تبلیغاتی را تهیه کنید. اولین ویژگی که باید در مورد یک پاور بانک در نظر گرفته شود، ظرفیت آن است. ظرفیت چیزی است که تعیین می کند یک پاور بانک چند بار می تواند تلفن همراه یا لپ تاپ شما را شارژ کند. پس از آن اندازه پاور بانک و قابل حمل بودن آن حائز اهمیت است.برخی از پاور بانک ها هستند که در کنار پاور بانک شامل وسایل دیگری مانند چراغ قوه نیز می-شوند. عمدتا این وسیله مورد استقبال قرار نمی گیرد چون حمل و نقل آن سخت است و حجم زیادی از کیف را اشغال می کند. تعداد پورت ها و جریان ورودی از پاور بانک در درجه بعدی اهمیت قرار دارد. معمولا پاور بانک های جدید دارای کابل USB نیز هستند. بهترین نوع کبل برای پاور بانک ها کابل های کوتاه هستند که جریان را سریع تر به باتری انتقال دهند. برخی از پاور بانک ها دارای درگاه لایتنینگ نیز هستند که قیمت آن ها بیشتر از سایر پاور بانک ها است. با توجه به اطلاعات ارائه شده در بالا می توان تعدادی از پاور بانک ها را در دسته باکیفیت ترین پاور بانک ها قرار داد. این پاور بانک ها دارای قیمت نسبتا مناسبی هستند و می توانید از آن ها به عنوان پاور بانک تبلیغاتی استفاده کنید.


• پاور بانک شیائومی می 5000

• پاور بانک شیائومی Mi v2 10000

• پاور بانک Energizer UE10015CQ 10000mAh

• پاور بانک Romoss Sense 15 15000mAh

• پاور بانک Energizer UE15002CQ 15000mAh

• پاور بانک RAVPower RP-PB19 16750mAh

• پاور بانک Xiaomi Mi Power Bank 2 20000mAh

• پاور بانک Energizer UE20001QC 20000mAh

• پاور بانک RAVPower RP-PB058 26800mAh

پاور بانک های همراه شارژی و خورشیدی چطور کار می کنند؟

پاور بانک های شارژی و خورشیدی


به احتمال زیاد شما اطلاعاتی درباره پاور بانک های معمولی دارید، ولی پاور بانک های خورشیدی متداول نیستند و حتی ممکن است نام آن نیز به گوش شما نخورده باشد. اگر مشتریان احتمالی شما جزو افرادی هستند که به گردشگری علاقه زیادی دارند، ممکن است استفاده از پاور بانک تبلیغاتی خورشیدی مورد استقبال آنها واقع شود. آنها وقتی در طبیعت به سر می-برند و با مشکل کمبود شارژ مواجه می شوند، پاور بانک خورشیدی است که به کمک آنها می آید. تسلا یکی از معروفترین شرکت هایی است که پاور بانک خورشیدی ارائه می دهد. پاور بانک خورشیدی ارائه شده توسط این کمپانی ضد ضربه و ضد آب است و برای شرایط سخت بسیار مفید است. البته سرعت شارژ پاور بانک های خورشیدی به اندازه پاور بانک های معمولی نیست و لازم است مدت زیادی منتظر شارژ شدن باتری موبایل خود بمانید. همچنین اگر مدام از پاور بانک خورشیدی استفاده کنید، باتری وسیله شما خراب میشود.

پاور بانک های شارژی با برق کار می کنند و برای هر بار شارژ باید چند ساعت زمان صرف کنید. این نوع از پاور بانک ها با توجه به ظرفیت می توانند تا چند بار نیز تلفن همراه شما را شارژ کنند. قابلیت حمل بهتری دارند و می توانند سریع تر تلفن همراه شما را شارژ نمایند.


منبع:

https://www.echantillon.ir/buy-powerbank-advertising/

چرا شکست برای رسیدن به موفقیت لازم است؟

شیرین ترین ظفر آن است که از کل دشوارتر باشد، هنگامیکه حاضرید همه چیز را در میدان نبرد خلاص کنید، بدون اینکه لغایت قبل از رسیدن به لحظه مرگ و حیات بدانید که کوشش های قهرمانانه شما کافی خواهد بود یا نه. جامعه هیچ پاداشی برای شکست قائل نیست، و شما در کتاب های تاریخ شکست های کمی را پیدا خواهید کرد که ثبت شده باشد.


شکست هایی که سنگ بنای موفقیت های آینده می شوند، از این قاعده مستثنی هستند. موفقیت پس از شکست در باره توماس ادیسون که سرشناس ترین اختراع او لامپ حبابی بود هم این قضیه صدق می کند، به طوری که او 1000 بار سعی کرد لغایت سرانجام نمونه اولیه موفقی ساخت. خبرنگاری از او پرسید: «1000 بار شکست خوردن چه حسی داشت؟» ادیسون استجابت داد: «من 1000 بار شکست نخوردم. لامپ حبابی اختراعی با 1000 مرحله بود.»


بر خلاف ادیسون، بسیاری از ما از شکست خوردن اجتناب می کنیم. ما به قدری روی شکست نخوردن متمرکز هستیم که برای موفقیت تلاش نمی کنیم، و در عوض به یک حیات معمولی خوشنودی می دهیم. زمانی که ما اشتباهی مرتکب می شویم، آن را نهان می کنیم و و به طور گزینشی خطاها و اشتباهات را در رزومه زندگی مان اصلاح می کنیم. «شکست یک گزینه نیست»، جری سی. بوستیک مهار کننده پرواز ناسا ظاهراً در حین مأموریت بازگرداندن سفینه آسیب دیده آپولو 13 به زمین این را ذکر کرد، و از آن سررسید این جمله روی حافظه جمعی حک شده است. برای بسیاری از کسان در جامعه موفقیت محور ما، شکست فقط یه «غیر گزینه» به آمار نمی آید، بلکه یک نقص محسوب می شود. در بین تمام چیزهایی که ما در موردشان اشتباه می کنیم، این تفکر شاید در صدر لیست قرار بگیرد.


چرا شکست برای رسیدن به کامیابی لازم است؟


شکست بزرگترین معلم حیات است


وقتی نگاهی ریزبین تر به زندگی اندیشمندان بزرگ در طول تاریخ می کنیم، آمادگی برای شکست خوردن به هیچگونه پدیده ای بازپسین یا شگفت انگیز نیست. از همانند آگوستین، داروین و فروید گرفته الی غول های کسب و کار و اسطوره های ورزشی کنونی، شکست ابزاری نیرومند برای رسیدن به موفقیت کبیر است. شکست و عدم موفقیت بزرگترین معلمان زندگی هستند اما متأسفانه بیشتر ملت و به گزیده تر فرهنگ های سازمانی محافظه کار، نمی خواهند آن را بپذیرند.


در عوض آن ها تصمیم می گیرند که محتاط عمل کنند و همان گزینش های امن را دوباره و مجدد تکرار کنند. آن ها با این عقیده تکاپو می کنند که اگر هیچ موجی ایجاد نکنند، باره پروا نیز قرار نمی گیرند؛ هیچ کس به خاطر شکست خوردن سر آن ها فریاد نمی زند چرا که به طور کلی هیچ وقت کوشش خاصی انجام نمی دهند تا به چیزی بزرگ برسند که شاید شدنی است در آن شکست بخورند (یا موفق شوند).


با این حال، در اقتصاد امروزی، برخی از کارکنان سایر از شکست گریز نمی کنند، بلکه متعلق به استقبال می کنند. بر پای بست، نوشتار ای بازپسین در گاهنامه بیزنس ویک، بسیاری از کمپانی ها آگاهانه به تعقیب کارکنانی هستند که پیشینه ای از هم شکست و هم موفقیت داشته باشند، با این باور که این کسان در دل جنگ بوده اند، از نبرد نجات پیدا کرده اند و حالا حائز تجربه ای ارزشمند و پشتکاری نمونه زدنی هستند.

آن ها باستانی کاران شکست هستند. مکتب فکری غالب در کمپانی های پیشرفته این است که کامیابی کبیر وابستگی به ریسک کبیر دارد، و شکست فقط یک محصول جانبی متداول است. مدیران اجرایی این کمپانی ها به خاطر اشتباهاتشان سوگ نمی گیرند بلکه آن ها را تبدیل به کامیابی های آینده می کنند.


سریع ترین مسیر به سمت موفقیت، داشتن شیوه نگرشی مبنی بر عدم ترس از شکست است. رهبران و کارکنان برای اینکه پیشه خویش را به راستی سپریدن دهند، کامیاب شوند و کمپانی های خود را رقابتی نگه دارند، لازم است که هر روز دست به ریسک بزنند.


آن ها باید ایده ها، طرح ها، ارائه ها، رهنمود ها، فناوری، محصولات، رهبری و بسیاری چیزهای سایر را به صورت پر ریسک و پر استرس تحویل دهند. و باید تمام این ها را بدون ترس تحویل دهند، بدون خوف از هر گونه شکست، عدم استجابت یا مجازات.


در مورد تلاش های فردی هم همین طور است، چه هدف داشته باشید بر چالشی خاص غلبه کنید یا اینکه به پتانسیل کامل خود در تمام جنبه های حیات دست پیدا کنید. برای اینکه به بهترین توانایی خود برسید و غیر شدنی را ممکن سازید، نمی توانید از شکست بترسید. باید کبیر فکر کنید، و باید به جلو حرکت کنید. وقتی به افرادی با این ذهنیت اندیشه می کنیم، مبتکران، مخترعان، و مکتشفان به ذهنمان خطور می کنند: آن ها از شکست به عنوان گامی ضروری برای رسیدن به موفقیت بی پیشینه پیشباز کردند.


چگونه ذهنیتی نترس داشته باشیم


یکی از بزرگترین رازهای موفقیت، عمل کردن در دایره توانایی خودتان اما بیرون از دایره راحتی تان است. اگر چه ممکن است شما به چهره جدی با شکست مواجه شوید، در همان سان شدنی است به صورت جدی با موفقیت مواجه شوید. و به همین انگیزه است که ریسک و شهامت جدی ضروری هستند. در هر صورت، شما بیشتر از همش در مورد توانایی ها، استعدادها و عزم خویش یاد خواهید گرفت، و آهنگ خویش را برای چالش بعدی تقویت خواهید کرد. اگر این به نظرتان قلمروی خطرناکی می رسد، باید بگوییم که واقعاً هم همین طور می تواند باشد. ولی گذرگاه هایی هستی دارد که این ذهنیت نترس را در خود به وجود آورید.


نگرشی مثبت داشته باشید:


اولین قدم این است که به چهره آگاهانه نگرشی مثبت داشته باشید تا، بدون پروا به هر چیزی که با آن روبرو می شوید، بتوانید درس های تجربه را ببینید و به حرکت به سمت جلو پیوسته دهید. این درست است که کل افراد ذاتاً مثبت اندیش نیستند. برای اینکه نقطه نظر خویش را عوض کنید، نخست باید یک انتخاب را برگزینید: باید به طور مرتب برگزیدن کنید که نگرشی مثبت داشته باشید.


مطالب انگیزشی بخوانید و گوش دهید:


دوم، مدام محتوایی بخونید و گوش دهید که این نگرش را تقویت کند. الی می توانید کتاب های انگیزشی در باره تفکر مثبت بخوانید. مطالعه شکست ها و بازتاب به دنبال کسان کامیاب می تواند در این گویه به شما کمک کند. اگر مدیر سازمان هستید، به کارکنانی که علی رغم سعی زیاد در موضوعی با شکست مواجه شدند دستمزد دهید و تلاش های آن ها را در جلوی تمام سازمان تحسین کنید الی کل متوجه شوند که شکست خوردن کاملاً پذیرفتنی است.

گزارش Opensignal عملکرد ضعیف شبکه 5G را نشان می‌دهد

عده‌ی زیادی با وعده‌های مبهم، سرعت چشمگیر شبکه 5G و عملکرد سریع، شبکه‌ی اینترنتی جدید را به مجموعه انتظارات مشتریان خود اضافه می‌کنند. اما در آخرین بررسی در میان چندین کشوری که تابه‌حال به فناوری نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) دست پیدا کردند، اوج دستیابی سرعت به شبکه 5G مشخص شده است. در حال حاضر، شرکت Opensignal به‌صورت جمع‌سپاری درحال ارزیابی و سنجش میزان عملکرد اولیه خدمات 5G به‌طور کمی در اولین کشور با «استفاده و پذیرش گسترده 5G» یعنی کره جنوبی است. بررسی‌ها و آمار به‌دست‌آمده بسیار شگفت‌انگیز است. به همان اندازه که شبکه 5G قدرتمند است، عملکرد ضعیفی نیز دارد.

اُپن سیگنال دریافت که کاربران 5G در کره جنوبی شاهد میانگین سرعت دانلود سریع ۱۱۱.۸ مگابیت بر ثانیه در دنیای واقعی هستند. در مقابل، میانگین سرعت گوشی‌های پرچم‌دار 4G حدود ۷۵.۸ مگابیت‌برثانیه با سریع‌ترین تکنولوژی‌های شبکه LTE است. همچنین در این مطالعه مشخص شد که سایر کاربران گوشی‌های هوشمند میانگین سرعت دانلود ۴۷.۷ مگابیت بر ثانیه را دریافت می‌کنند. تمام این اطلاعات تنها از شهرهای مختلف کره جنوبی که در آن شبکه 5G راه‌اندازی شده، به دست آمده است.

ممکن است با اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت اُپن سیگنال شروع به نتیجه‌گیری‌هایی در ذهن‌تان کنید، اما این بدان معنا نیست که سرعت 5G تنها ۱۱۱.۸ مگابیت بر ثانیه است، بلکه سرویس 5G به کاربران به‌طور تقریبا پراکنده ارائه می‌شود. این سرعت به‌طور میانگین در تمام برج‌های مخابراتی است؛ درحالی‌که گوشی‌های 5G می‌توانند از برج‌های ۵ گیگابایتی سریع‌تری که در دسترس هستند، استفاده کنند. در غیر این صورت، سرعت آن‌ها به 4G محدود می‌شود.

دلایل معتبری برای زیرسوال بردن اعتبار این داده‌ها وجود دارد؛ مثلا این داده‌ها در روزهای اولیه‌ی آغاز به کار شبکه 5G در کره جنوبی از ماه آوریل تا ۱۲ ژوئن جمع‌آوری شده است. بااین‌حال، دستاورد فعلی نشان می‌دهد در حال حاضر، متوسط عملکرد دانلود 5G نزدیک به ۵۰ درصد سریع‌تر از آخرین تکنولوژی 4G و بیش از ۲.۳ برابر سریع‌تر از استاندارد 4G است. علاوه‌بر این، همان‌طور که اُپن سیگنال شاهد سرعت حداکثر ۹۸۸ مگابیت بر ثانیه بود، امکانات زیادی برای عملکرد چشمگیر و بهتر 5G وجود دارد، زیرا سایت‌های شبکه 5G همچنان در حال گسترش هستند و شبکه 5G بیشتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

تا به اینجا، تمام اطلاعات و داده‌های به‌دست‌آمده از سرعت شبکه 5G مختص به کشور کره جنوبی بوده است. در ادامه‌ی مطالعه انجام‌شده ازسوی اُپن سیگنال مشخص شد که کاربران 5G در ایالات متحده امریکا اوج سرعت ۱.۲ گیگابیت‌برثانیه را یعنی بیش از ۱۰ برابر سریع‌تر از میانگین سرعت شبکه 5G در میان کاربران کره جنوبی تجربه کرده‌اند. شرکت مخابرات آمریکا (AT&T) ادعا کرده است که آن‌ها توانستند به اوج میزان سرعت ۲ گیگابیت‌برثانیه نیز دست پیدا کنند. اگرچه، ابعاد این شبکه 5G بسیار محدود بوده و در دسترس مصرف‌کنندگان عادی نبوده است.

رشد سرعت 5G به گزارش اپن سیگنال

اما، همیشه همه‌ی اخبار مثبت نیستند و از رشد سریع و چشمگیر آخرین فناوری‌ها سخن نمی‌گویند. به گزارش اُپن سیگنال، میانگین سرعت آپلود شبکه 5G تنها ۱۳.۹ مگابیت بر ثانیه است. این درحالی است که میانگین سرعت آپلود گوشی‌های پرچم‌دار  4G حدود ۱۶ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود شبکه 5G فقط کمی بهتر از میانگین ۱۲.۶ مگابیت بر ثانیه برای سایر گوشی‌ها بوده است. به‌طور مشابه، نرخ تأخیر زمانی برای گوشی‌های شبکه 5G به میزان ۳۵.۹ میلی ثانیه است. این نرخ برای گوشی‌های پرچم‌دار 4G میزان ۳۷.۴ میلی ثانیه و برای سایر گوشی‌ها ۳۸.۳ میلی ثانیه بوده است. این اعداد و ارقام از لحاظ آماری بسیار به‌هم نزدیک هستند و نمی‌توان به‌طور قطعی اختلاف معناداری بین عملکرد شبکه‌های 4G و 5G مشاهده کرد.

میانگین سرعت آپلود شبکه 5G تنها ۱۳.۹ مگابیت بر ثانیه است

با این وجود، اُپن سیگنال از شباهت‌ها و نزدیک بودن سرعت آپلود و تأخیر زمانی شبکه 5G ابراز شگفتی نمی‌کند، چرا که می‌داند تکنولوژی اولیه 5G هنوز به‌دنبال بهبود ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود در سرعت آپلود و تأخیر زمانی نیست. اما بهتر است یادآوری کرد که طبق وعده‌ها، شبکه 5G قرار است نرخ تأخیر زمانی در شرایط مطلوب به‌ میزان تقریبی ۱ میلی‌ثانیه برسد. همچنین درباره سرعت آپلود، این وعده به کاربران داده شده بود که شاهد بهبود چندین برابری نسبت‌به وضعیت عملکرد فعلی باشند. ارتقاء در هر دو مورد می‌تواند با تغییر از استاندارد اولیه غیرمستقل 5G که وابسته به زیرساخت 4G است، آغاز شود تا به تکنولوژی مستقل و ناب 5G که تازه شروع به کار کرده، تبدیل شود.