قالب های فارسی وردپرس 29

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 29

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آیا فلش مموری خوب باید نازک و کوچک باشد؟

فلش مموری های کوچک و نازک همیشه بهترین فلش مموری نیستند. شما باید سعی کنید بین اندازه، سرعت و طاقت عملیاتی توازن برپایی کنید. صحیح است که پیکان مموری های حقیر قابل حمل تر هستند ولی اگر اندازه آن خیلی حقیر باشد در کیفیت قطعات باره کاربرد کارایی می گذارد. قطعات بهتر معمولا به فضای فیزیکی اکثریت احتیاج دارند. در سالهای بازپسین ما گواه درایوهای نازک و کوچکی هستیم اما اگر می خواهید یک فلش مموری تبلیغاتی  نیرومند را داشته باشید ممکن است به پیکان مموری بزرگواری دربایستن داشته باشید.


فلش مموری خوب


بهترین فلش مموری دارای چند سیکل نگارش باید باشد؟

به طور میانگین در پیکان مموری ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰ سیکل می طاقت نوشت. احتمالاً دیدن این ارقام باعث هراس-ترس-بیم شما شود ولی این سیکل زیاد زیادی است. شما احتمالا هنگام وصل کردن و متمایز کردن پیکان مموری به آن گزند می رسانید. فلش مموری هایی که حائز ۳۰۰۰ سیکل نوشتن هستند بیش از ۴ سنه عمر می کنند و این در حالی است که شما در روز ۲ بار از پیکان مموری استفاده می کنید. ۱۰ علت شغل نکردن و دلایل سوختن فلش مموری را رسیدگی بفرمایید.


بهترین فلش مموری حائز چند سیکل نوشتن باید باشد؟


بهترین مارک پیکان مموری OTG

کاربران اندروید همیشه کوشش می کنند پیکان مموری هایی را خریداری کنند که هم پورت USB معمولی و هم پورت MicroUSB داشته باشند (مانند Kingston Micro Duo). شما باید ببرسی کنید که آیا گوشی اندروید شما از USB OTG پشتیبانی می کند یا نه و ابتدایی ترین شیوه برای فهمیدن این سوژه خواندن جعبه تلفن یا مشخصات تلفن در سایت سزنده یا جستجو در گوگل است. اگر دستگاه شما از USB OTG پشتیبانی نمی کند پس خرید یک پیکان مموری که حائز پورت MicroUSB است بی فایده است.


بهترین مارک فلش مموری OTG 


بهترین پیکان مموری های ایمن

فلش مموری های خاصی برای کاربرانی که می خواهند از اطلاعات شخصی خویش محافظت کنند طراحی شده است. این پیکان مموری ها در مقابل آسیب های فیزیکی محافظت شده هستند همانند هنگامیکه شما پیکان را در جیب شلوار خویش قرار می دهید و روی آن می نشینید. فلش مموری های ایمن شما را در روبرو هکر ها و یا سارقان اطلاعات محافظت می کند. اگر اطلاعات شما بسیار دلنازک است و باید رمزگذاری شود پس فلش مموری هایی همانند IronKey  یا Aegis Key Security را که دارای یک پد برای ورود پین است خریداری کنید. LOK-IT، پیکان درایو یا گاو صندوقی امن برای اندوخته اطلاعات شما!


بهترین فلش مموری های ایمن


شکل و شمایل فلش مموری ها در بازار

امروزه پیکان مموری ها با شکل و شمایل متفاوتی عرضه می شوند. شما می توانید یک استایل شکیل یا خنده دار و یا شگفت را برای خویش گزینش کنید لغایت راحتتر بتوانید فلش مموری خویش را از بین پیکان مموری های اعضای خانواده تان جدا کنید. در اینجا برای گزینش بهترین مارک فلش مموری سلیقه شماست که حرف اول را می زند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.