قالب های فارسی وردپرس 29

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 29

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مراحل ساخت سایت با وردپرس در چند قدم ساده

مراحل ساخت سایت با وردپرس
خب همان طور که به شما گفتم برای آغاز بیچارگی به گزینش یک نام دامنه مناسب دارید، دامنه ها گونه ها مختلفی دارند که شما می توانید در گوگل جستجو کنید خرید گستره و سایت هایی رو برای این مورد پیدا کنید.

البته من در دوره آموزش وردپرس به صورت کامل این موارد رو روشنگری دیتا ام که اگر مایل بودید می توانید از طریق این لینک این آموزش رو تعبیه و دانلود کنید.

 

مورد بعدی انتخاب هاست مناسب است که شما باید ببینید دربایستن به چه مقدار فضا دارید لغایت بر همان اساس هاست خریداری کنید.

من به شما رهنمود میکنم قبل از اینکه مراحل ساخت سایت با وردپرس را شروع کنید اسم پهنه خودتون رو متناسب با جستار سایت تون انتخاب کنید.

حتما بخوانید  آموزش تعلیم wordpress تعلیم طراحی سایت با وردپرس قسمت چهارم
آموزش طراحی سایت – کلیک کنید

 گزینش نام گستره مناسب با سوژه سایت شما
انتخاب نام دامنه صحیح که شامل واژه کلیدی جستار سایت شما باشد این اطمینان را به شما می دهد که در نتایج گوگل جایگاه احسان رو بدست بیاورید و یومیه شدامد نکوداشتن را وارد سایت خویش کنید.

 

بعد از اینکه شما اسم دامنه سایت خویش را گزینش کردید و هاست متناسب با نیازتان را خریداری کردید، شما به نرم افزار وردپرس پارسی احتیاج دارید که می توانید آن را از راه سایت وردپرس فارسی به چهره مجانی دانلود کنید.

 

بعد از این مرحله باید یک قالب پسندیده برای سایت خودتون انتخاب کنید که من در تعلیم طراحی سایت با وردپرس انتخاب قالب رو به چهره کامل تعلیم داده ام اگر مایل بودید می توانید از طریق این لینک توضیحات این تعلیم را بخوانید و در صورت گرایش تعبیه و بلافاصله این تعلیم را دانلود کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.